keskiviikko 7. marraskuuta 2012

RÄYH !




Melko suloisen pelottava ilmestys!
Mielestäni nämä lohikäärmeet ovat aika hurjia, ehkä jopa vähän liian hurjia mamman pikkuisille. Aattelin kuitenkin, että nämä antavat hyvää vastapainoa kaikelle hempeilylle. Välillä voi olla vähän hurjempaakin menoa! Varsinkin pienemmän asusta tuli aika rock!

Hupparin kaavana olen käyttänyt Papanaa muokattuna. Mitäs sitä hyvää kaavaa vaihtamaan. Sitähän voi aina muokata mieleisekseen. 








Pikkuisen rokkilohikset sai lisämausteeksi punamustaa ruutua, joka tuo kivasti ilmettä haalarille. Tässäkin olen kaavana käyttänyt vanhaa tuttua me and i -haalaria, johon lisäsin hupun. Tällä kertaa laitoin lahkeisiin kuminauhan, jotta lahkeet eivät mene jalkojen alle.
P.S Pinkkikin voi värinä olla aika hurja =)









Kankaat ovat Majapuulta.

Hurjan näköisistä liskoista huolimatta tämän mamman sydän on sulanut totaalisesti! RÄYH!


-H

20 kommenttia:

  1. Voi kun hienoja. Ja sie oot nopea!! :) Harmittaa kun en kerennyt nappaamaan tuota sinistä :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Sitä on onneksi tulossa lisää.. Siitä tuli vain osa ja loppu jäi jälkitoimituseen. Näin minulle sanottiin :)

      Poista
  2. Wautsiwau! Ehdin jo harmitella että ehdin saada "vain" tuota punamustaa kun ajattelin että tuo turkoosi ois ollut niin ihana. Mut näissähän toi punanen on melkeen räyheempi. Ja nyt pitää sit tilata viel tota ruutua. Tulee kalliiksi nää sun postaukset.

    VastaaPoista
  3. Tätä jo odotinkin! ;) Aivan mahtavat!!! Mä olen täällä arponut että tilaanko tuota lohikäärmettä myös meille, hyvin sopii pojalle myös näköjään tuo toinen väri. Meillä esikoinen ainakin innostui tuosta musta-punaisesta lohiksesta kun kuvan näytin. Voi olla että kohta napsusormi käy... =) Ja sitten voi hyvin mielin tehdä uuden tilauksen kun toista väriä tulee lisää. =P

    VastaaPoista
  4. Hienoja on! Täytyy kytätä tota sinistä jos onnistusi vielä saamaan...

    VastaaPoista
  5. Ihan mielettömän upeat! mä tuota pinkkiä haaveilen pojille ja taidankin nyt tilata ;)

    VastaaPoista
  6. Muakin harmitti hirveesti, kun en saanut tota turkoosia. Sävyt on niin ihanat ja sopis mun lapsille. Mutta tuo punanen on kyllä aika magee! Tää kuosi säväytti mua ihan tosissaan.

    VastaaPoista
  7. Upeita! Haalari on kyllä magee!

    VastaaPoista
  8. oihi ja voih <3 onneks sain tuota sinistä napattua! tuli vaan mieleen, et mahtaoskohan se sininen ruutu passata tuon sinisen lohiksen kanssa.. hmm.... (ja olen Vaahtismonsterin kanssa samaa mieltä - kalliiks tulee nää postaukset... ;))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) Sininen ruutu sopii kyllä... Mulla on siitäkin paita tekeillä joululahjaksi.

      Poista
  9. Siis wau! Nää on niin mageita... ja sä oot niin nopea! uskomatonta... :)

    VastaaPoista
  10. Osasin jo odottaa milloin postaat näistä kankaista :) Kyllä mun nyt täytyy kärkkyä milloin tuota turkoosia lohikäärmettä tulee lisää. Meidän 4 vee olis varmasti onnessaan siitä :)Oranssi sopii kivasti tuon turkoosin loharin kaveriksi!

    VastaaPoista
  11. Aivan ihanat! Varsinkin tuo pinkki.

    VastaaPoista
  12. Ihan mahtavat! Nyt harmittaa, ettten ottanut tuota sinistä.

    VastaaPoista
  13. Ai se turkoosi on noin hienoo! En kerenny edes näkeen sitä Majapuulla...

    VastaaPoista
  14. Hienoja! Minä odottelen vielä omiani saapuvaksi, tosin sinisenä en lohiksia ehinyt saamaan

    VastaaPoista
  15. Tosi kivoja vaatteita sulla :) ihan kateeks käy miten jaksat kahden lapsen kanssa noin paljon ommella kun ite en tunnu saavan mitään aikaseksi vaikka on vaan yksi lapsi :D

    Miten muuten tohon haalariin hypätään sisään? Onko haarat nepeillä vai jossain vetskari?

    VastaaPoista
  16. Kiitos ahkerasta kommentoinnista! Kylläpä lämmittää mieltä :) Haalari on pujotettavaa mallia tällä kertaa.. hyvin onnistuu niinkin, kun kaula-aukko on sen verran väljä.

    VastaaPoista
  17. Vautsivau! Aiheutit ihannilla ompeluksillasi mulle konkurssin, pakko oli heti käydä napsutettelemassa.

    VastaaPoista

Kiitos kommentista!